Samenwerken met Ultimum?

Neem direct contact op!

Servicedesk uitbesteden?

Outsourcing is aan de orde van de dag voor veel organisaties en bedrijven. Eerder beschikte een organisatie altijd wel over een specialist die de problemen kon opvangen, maar techniek heeft niet stilgestaan. IT ontwikkelingen hebben het interne kennisniveau ingehaald, terwijl er steeds meer processen en informatiestromen worden gedigitaliseerd. De servicedesk uitbesteden is daarom de enige (duurzame) oplossing. Ultimum neemt zorgen weg en zorgt voor een optimaal functionerend systeem. Benieuwd naar de mogelijkheden? Wij vertellen je graag alles over onze diensten en oplossingen.

Neem contact op

Niet alleen brengt het uitbesteden van de servicedesk de focus op kernactiviteiten terug, maar zorgt het voor een verhoging van het servicelevel en verlaging van kosten. Er is namelijk 24/7 een eerste lijn IT Helpdesk beschikbaar voor storingen en IT-vraagstukken. 95% van de incidenten lossen wij direct op afstand op. Waar nodig komen wij natuurlijk op locatie. Daarbij hoef je niet meer te investeren in licenties, onderhoud, hardware en scholing van personeel. Laat de servicedesk uitbesteden bij Ultimum en haal het maximale uit de mogelijkheden van IT.

ICT Servicedesk en helpdesk

Servicedesk uitbesteden bij Ultimum

Behoefte aan specialistische kennis zonder hoge kosten van een eigen IT-afdeling? Ultimum biedt een centrale organisatie, waarin wij diverse disciplines samenbrengen. Hierdoor zijn wij als geen ander instaat om elk IT-vraagstuk op te lossen. Daarbij heb je slechts één aanspreekpunt en zijn problemen snel en adequaat opgelost door onze ervaring en kennis. Het uitbesteden van de IT Helpdesk kent diverse voordelen, denk aan:

  • Meer focus op kernactiviteiten
  • Toegang tot een gekwalificeerd team
  • Voorspelbare, overzichtelijke en gereduceerde kosten
  • Verhoging van servicelevel met een vaardige 24/7 servicedesk
  • Innovatie binnen handbereik

Servicedesk uitbesteden

Waarom een externe ICT Servicedesk

De servicedesk heeft grote impact op de beeldvorming van je bedrijf. Worden incidenten, vraagstukken of storingen snel opgelost? Hoe worden medewerkers geholpen? Is personeel op de servicedesk wel ervaren en vaardig? Vertraagt of versnelt de servicedesk de organisatie? De ICT servicedesk is het eerste aanspreekpunt voor personeel en kan een belangrijke succesfactor zijn voor een organisatie. Kies voor een externe ICT servicedesk, zodat aan alles is gedacht en dit positief uitstraalt op het bedrijf.

IT Beheer en meer

Ultimum heeft voor elke situatie een oplossing. Je kan bij ons een deel of het volledige IT beheer uitbesteden Daarnaast bieden wij IT professionals op vaste of tijdelijke basis en diensten als Cybersecurity, Microsoft 365 en Dynamics. Profiteer van een IT bedrijf met ruim 23 jaar ervaring en wees klaar voor de toekomst. Vraag ons naar de mogelijkheden en neem direct contact op of vraag een gesprek aan!