Servicedesk uitbesteden?

Outsourcing is aan de orde van de dag voor veel organisaties en bedrijven. Eerder beschikte een organisatie altijd wel over een specialist die de problemen kon opvangen, maar techniek heeft niet stilgestaan. IT ontwikkelingen hebben het interne kennisniveau ingehaald, terwijl er steeds meer processen en informatiestromen worden gedigitaliseerd. De servicedesk uitbesteden is daarom de enige (duurzame) oplossing. Ultimum neemt zorgen weg en zorgt voor een optimaal functionerend systeem. Meer informatie en benieuwd naar de mogelijkheden? Wij vertellen graag alles over onze diensten en oplossingen.

Neem contact op

Niet alleen brengt het uitbesteden van de servicedesk de focus op kernactiviteiten terug, maar zorgt het voor een verhoging van het servicelevel en verlaging van kosten. Er is namelijk 24/7 een eerste lijn IT Helpdesk beschikbaar voor storingen en IT-vraagstukken. 95% van de incidenten lossen wij direct op afstand op. Waar nodig komen wij natuurlijk op locatie. Daarbij hoef je niet meer te investeren in licenties, onderhoud, hardware en scholing van personeel. Laat de servicedesk uitbesteden bij Ultimum en haal het maximale uit de mogelijkheden van IT.

XXXXXX

Telefoon: +31 (0)88 118 98 20 of E-mail: sales@ultimum.nl

Servicedesk uitbesteden bij Ultimum

Behoefte aan specialistische kennis zonder hoge kosten van een eigen IT-afdeling? Ultimum biedt een centrale organisatie, waarin wij diverse disciplines samenbrengen. Hierdoor zijn wij als geen ander instaat om elk IT-vraagstuk op te lossen. Daarbij heb je slechts één aanspreekpunt en zijn problemen snel en adequaat opgelost door onze ervaring en kennis. Het uitbesteden van de IT Helpdesk kent diverse voordelen, denk aan:

  • Meer focus op kernactiviteiten
  • Toegang tot een gekwalificeerd team
  • Voorspelbare, overzichtelijke en gereduceerde kosten
  • Verhoging van servicelevel met een vaardige 24/7 servicedesk
  • Innovatie binnen handbereik

Waarom een externe ICT Servicedesk

De servicedesk heeft grote impact op de beeldvorming van je bedrijf. Worden incidenten, vraagstukken of storingen snel opgelost? Hoe worden medewerkers geholpen? Is personeel op de servicedesk wel ervaren en vaardig? Vertraagt of versnelt de servicedesk de organisatie? De ICT servicedesk is het eerste aanspreekpunt voor personeel en kan een belangrijke succesfactor zijn voor een organisatie. Kies voor een externe ICT servicedesk, zodat aan alles is gedacht en dit positief uitstraalt op het bedrijf.

IT Beheer en meer

Ultimum heeft voor elke situatie een oplossing. Je kan bij ons een deel of het volledige IT beheer uitbesteden Daarnaast bieden wij IT professionals op vaste of tijdelijke basis en diensten als Cybersecurity, Microsoft 365 en Dynamics. Maak kennis met een flexibel en betrokken IT bedrijf met ruim 25 jaar ervaring. Specialisten van Ultimum kennen de nieuwste producten en technieken als geen ander en brengen de ICT-omgeving op orde.

Wil je de servicedesk uitbesteden of meer informatie? Wij nemen de mogelijkheden graag met je door. Doe geen concessies en wees klaar voor de toekomst.


Contact via:

Tel: +31 (0)88 118 98 20
E-mail: sales@ultimum.nl


FAQ: Servicedesk

Hoe zorgt Ultimum voor een veilig ICT-infrastructuur?

Na de intake met onze ICT helpdesk specialisten start de analyse, waarna wij een plan van aanpak en tijdlijn opstellen. Na terugkoppeling starten wij het traject en gaan doelgericht aan de slag.

Wat doet Ultimum?

Voor (middel)grote, complexe organisaties in Nederland zijn wij al de belangrijkste speler als het gaat om het ontwerpen en realiseren van een veilige en een futureproof digitale infrastructuur. Dit onder andere met een professionele ICT helpdesk.

Met ons uitgebreide netwerk, ervaren collega's, kennis en kunde brengen ondersteunen wij jouw organisatie.

Wat zijn voordelen van Outsourcing?

Met outsourcing breng je de focus terug op de core-business van de organisatie. Daarbij vallen kosten vaak lager uit en zijn deze met een vast maandbedrag voorspelbaar en overzichtelijk. Daarnaast monitoren wij proactief en zorgen onze specialisten voor een optimaal presterend systeem. Met keuze uit diverse SLA's, een toegewijd servicemanagement en één vast aanspreekpunt maakt outsourcing bij Ultimum de ideale oplossing.

Uitgelichte topics