Servicedesk bedrijf in Nederland

IT outsourcing is het gesprek van de dag bij veel organisaties. Techniek heeft het interne kennisniveau vaak ingehaald en kosten zijn onvoorspelbaar. De overgang naar een servicedesk bedrijf als Ultimum is dan ook een logische stap. Vaste en voorspelbare kosten, een hoog servicelevel en meer focus op de core-business zijn gunstige gevolgen van outsourcing. Ook de servicedesk uitbesteden? Wij nemen graag de mogelijkheden met je door. Plan daarom een gesprek met één van onze specialisten!

Neem contact op

Er is niets zo vervelend als dezelfde vraag meermaals moeten stellen. Wanneer je de servicedesk bij Ultimum uitbesteed is er slechts één aanspreekpunt voor alle vragen. Zo wordt je direct geholpen en stijgt de tevredenheid. Overtref verwachtingen en schakel een servicedesk bedrijf als Ultimum in. Wij nemen zorgen uit handen met onze 24/7 storingdienst en professionele servicedesk. 95% van de incidenten lossen wij direct op afstand op en waar nodig komen wij natuurlijk op locatie.

servicedesk bedrijf in NL

U-Manage: Servicedesk bedrijf Ultimum

Er is niets vervelender dan een vraag te moeten herhalen. Direct goed geholpen worden vereist specialistische kennis. Ultimum beschikt over een centrale organisatie, waarin wij verschillende disciplines samenbrengen. Zo is er altijd een expert aanwezig met de juiste kennis. Profiteer van onze ervaring, kennis en vaardigheden, zodat jouw organisatie zorgeloos doordraait met de servicedesk als succesfactor.

Uitbesteden van een servicedesk brengt diverse voordelen met zich mee. Denk aan:

  • Meer focus op kernactiviteiten
  • Toegang tot een gekwalificeerd team
  • Voorspelbare, overzichtelijke en gereduceerde kosten
  • Verhoging van servicelevel met een vaardige 24/7 servicedesk
  • Innovatie binnen handbereik

Waarom een servicedesk bedrijf?

De kwaliteit van een servicdesk heeft grote invloed op de beeldvorming van een bedrijf. Het adequaat afhandelen van vraagstukken en storingen versnelt niet alleen bedrijfsprocessen, maar draagt bij aan de tevredenheid van klanten en personeel. De servicedesk kan een bedrijf vertragen, maar ook de sleutel tot succes. Kies ook voor een servicedesk van Ultimum. Informeer naar de mogelijkheden en vraag een gesprek aan met één van onze specialisten.

IT Outsourcing, beheer en meer

Als ICT Specialist heeft Ultimum voor elke situatie een oplossing. Zo kan je het gedeeltelijke of volledige IT beheer uitbesteden, waarbij je kunt denken aan diensten als serverbeheer, ICT support, werkplekbeheer en cybersecurity. Daarnaast detacheren wij personeel op vaste of tijdelijke basis en leveren wij business solutions, zoals Microsoft 365 en Dynamics.

Opzoek naar een hoogwaardig servicedesk bedrijf? Wij staan 24/7 voor je klaar en lossen vraagstukken adequaat op. Ultimum heeft ruim 24 jaar ervaring en kent de nieuwste producten en technieken als geen ander. Doe geen concessies en wees klaar voor de toekomst.


Contact via:

Tel: +31 (0)88 118 98 20
E-mail: sales@ultimum.nl


FAQ: Servicedesk

Hoe zorgt Ultimum voor een veilig ICT-infrastructuur?

Na de intake met onze specialisten start de analyse, waarna wij een plan van aanpak en tijdlijn opstellen. Na terugkoppeling starten wij het traject en gaan doelgericht aan de slag.

Wat doet Ultimum?

Voor (middel)grote, complexe organisaties in Nederland zijn wij al de belangrijkste speler als het gaat om het ontwerpen en realiseren van een veilige en een futureproof digitale infrastructuur.

Met ons uitgebreide netwerk, ervaren collega's, kennis en kunde brengen ondersteunen wij jouw organisatie.

Wat zijn voordelen van Outsourcing?

Met outsourcing breng je de focus terug op de core-business van de organisatie. Daarbij vallen kosten vaak lager uit en zijn deze met een vast maandbedrag voorspelbaar en overzichtelijk. Daarnaast monitoren wij proactief en zorgen onze specialisten voor een optimaal presterend systeem. Met keuze uit diverse SLA's, een toegewijd servicemanagement en één vast aanspreekpunt maakt outsourcing bij Ultimum de ideale oplossing.

Uitgelichte topics