On Site Support Engineer

Als vaste IT partner voor diverse bedrijven en (overheids)instanties detacheren wij on site support engineers (ook wel technical support engineer, IT support engineer of customer support engineer). Onze specialist draagt bij aan het goed functioneren van gebruikte systemen en applicaties. Daarbij is hij verantwoordelijk voor het opzetten, vervangen en verhuizen van werkplekken. Meer informatie of iemand spreken? Neem contact op en wij bespreken de mogelijkheden.

Neem contact op

Op het huidige moment is er bij Ultimum een On Site Support Engineer direct beschikbaar. Met ervaring als servicedeskmedewerker bij een grote gemeente en werkplekbeheer in de bancaire sector weet hij alles over projecten als migraties, uitrol van mobile devices en inrichting van patchruimtes.

On site Support

Telefoon: +31 (0)88 118 98 20 of E-mail: sales@ultimum.nl

On Site Support Engineer nodig?

Op tijdelijke of vaste basis zorgen wij voor de juiste collega. Zo putten wij uit een groot netwerk met bedrijven en IT-specialisten die klaar staan voor een opdracht. Een match op gebied van expertise en persoonlijk niveau is voor ons van belang voor een duurzame relatie.

Behoefte aan (tijdelijk) personeel ontstaat als gevolg van ziekte, drukte of vakantie. Als full-service IT-dienstverlener ondersteunen wij hier uiteraard graag bij. Ook voor hulp bij complexe implementaties, projecten of specialistische vraagstukken kan Ultimum orde op zaken stellen.

IT Support Engineers van Ultimum

In een tijd waar IT doorontwikkeld, is het van belang dat ons personeel up-to-date is. IT Support Engineers van Ultimum kennen de nieuwste producten en technieken als geen ander en nemen werk uit handen. Daarnaast onderscheiden wij ons ten opzichte van andere IT-dienstverleners door de zoektocht naar de Ultieme match. Zo letten wij naast technische vereisten ook op eigenschappen als teamcultuur, sociale vaardigheden en verantwoordelijkheden.

Samenwerken of benieuwd naar onze beschikbare IT professionals? Neem vandaag nog contact met ons op voor meer informatie. Mocht de juiste IT-specialist niet beschikbaar zijn voor de opdracht, kunnen wij desgewenst meezoeken binnen ons netwerk. 

FAQ: IT support

Hoe zorgt Ultimum voor een veilig ICT-infrastructuur?

Na de intake met onze specialisten start de analyse, waarna wij een plan van aanpak en tijdlijn opstellen. Na terugkoppeling starten wij het traject en gaan doelgericht aan de slag. Vanzelfsprekend behoort hoogwaardige IT support bij één van onze diensten.

Wat doet Ultimum?

Voor (middel)grote, complexe organisaties in Nederland zijn wij al de belangrijkste speler als het gaat om het ontwerpen en realiseren van een veilige en een futureproof digitale infrastructuur. Dit onder andere met ervaren en kundige IT support.

Met ons uitgebreide netwerk, ervaren collega's, kennis en kunde brengen ondersteunen wij jouw organisatie.

Wat zijn voordelen van Outsourcing?

Met outsourcing breng je de focus terug op de core-business van de organisatie. Daarbij vallen kosten vaak lager uit en zijn deze met een vast maandbedrag voorspelbaar en overzichtelijk. Daarnaast monitoren wij proactief en zorgen onze specialisten voor een optimaal presterend systeem. Met keuze uit diverse SLA's, een toegewijd servicemanagement en één vast aanspreekpunt maakt outsourcing bij Ultimum de ideale oplossing.

Uitgelichte topics