IT Helpdesk uitbesteden / outsourcen

Technische ontwikkeling gaat snel en het interne kennisniveau is vaak ingehaald. Met outsourcing ben je flexibel en beschik je over een hoogwaardige IT-afdeling zonder hoge kosten. Ook de IT Helpdesk uitbesteden? Als vaste partner van (overheids)instanties, MKB en Groot bedrijf bieden wij voor elke uitdaging een oplossing. Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem direct contact op of plan een adviesgesprek met één van onze medewerkers.

Neem contact op

Met het uitbesteden van de IT Helpdesk krijg je toegang tot specialistische eerstelijns support, waarbij je direct wordt geholpen. Zo zijn problemen en uitdagingen snel verholpen en kosten voorspelbaar. Daarbij kan de organisatie zich weer focussen op de core business. Kies ook voor een verhoging van het servicelevel en 24/7 hoogwaardige support. Wij staan voor je klaar.

Helpdesk IT uitbesteden

Telefoon: 0031881189820 of E-mail: sales@ultimum.nl

Uitbesteden van IT Helpdesk

Is jouw organisatie klaar voor de toekomst? Ontwikkelingen volgen elkaar in hoog tempo op, waardoor het belangrijk is om snel te kunnen schakelen. Met de servicedesk bij Ultimum ben je voorbereid op onverwachte situaties en voorzie je direct in de actuele behoefte.

Door samenbrenging van verschillende disciplines op één plek zijn wij als geen ander instaat om elk IT-vraagstuk op te lossen. Hierdoor heb je één aanspreekpunt en zijn problemen snel en adequaat opgelost.

Uitbesteden van de IT Helpdesk bij Ultimum kent diverse voordelen, denk aan:

  • Focus op core-business
  • Beschikking over gekwalificeerd team
  • Voorspelbare, vaste en gereduceerde kosten
  • 24/7 support
  • Verhoging van servicelevel

Waarom de IT helpdesk outsourcen?

Aanspreekpunten zoals de helpdesk hebben een grote impact op de beeldvorming van een bedrijf of instantie. Het adequaat verhelpen van incidenten, vraagstukken en storingen speelt hierbij een belangrijke rol.

Ervaren en kundig personeel kan het verschil maken voor de snelheid en het imago van een organisatie. Kies daarom voor een externe IT helpdesk, waarbij aan alles is gedacht. Doe geen conessies en bespreek met de mogelijkheden met één van onze consultants.

Diensten van Ultimum

Als full-service IT-dienstverlener met ruim 24 jaar ervaring biedt Ultimum een breed spectrum aan diensten. Zo kan je naast de helpdesk het volledig IT beheer uitbesteden. Ook cybersecurity diensten of detacheren van tijdelijk IT-personeel is mogelijk.

Aan de slag met het op orde krijgen van de IT helpdesk? Neem contact met ons op.

FAQ: IT Helpdesk

Hoe zorgt Ultimum voor een veilig ICT-infrastructuur?

Na de intake met onze specialisten start de analyse, waarna wij een plan van aanpak en tijdlijn opstellen. Na terugkoppeling starten wij het traject en gaan doelgericht aan de slag. Zo bieden wij onder andere een professionele IT helpdesk, waarbij je direct door een specialist wordt geholpen.

Wat doet Ultimum?

Voor (middel)grote, complexe organisaties in Nederland zijn wij al de belangrijkste speler als het gaat om het ontwerpen en realiseren van een veilige en een futureproof digitale infrastructuur. Dit ondere andere met hoogwaardige diensten als systeembeheer, change management en een IT helpdesk.

Met ons uitgebreide netwerk, ervaren collega's, kennis en kunde brengen ondersteunen wij jouw organisatie.

Wat zijn voordelen van Outsourcing?

Met outsourcing breng je de focus terug op de core-business van de organisatie. Daarbij vallen kosten vaak lager uit en zijn deze met een vast maandbedrag voorspelbaar en overzichtelijk. Daarnaast monitoren wij proactief en zorgen onze specialisten voor een optimaal presterend systeem. Met keuze uit diverse SLA's, een toegewijd servicemanagement en één vast aanspreekpunt maakt outsourcing bij Ultimum de ideale oplossing.

Uitgelichte topics