Incident Respons Management

Waarborg continuïteit van de digitale omgeving en processen met Incident Response van Ultimum. Krijg 24/7 professionele ondersteuning van onze cybersecurity experts. In geval van een cyberaanval is het belangrijk om adequaat en gecoördineerd te reageren, zodat je de schade beperkt en processen operationeel blijven. Wil je meer informatie of direct hulp nodig? Maak een afspraak of neem direct contact op. Onze specialisten staan voor je klaar en nemen de mogelijkheden graag met je door.

Neem contact op

Je beveiliging is zo sterk als de zwakste schakel. De kleinste opening kan al voldoende zijn voor een succesvolle cyberaanval. Het is daarom niet langer de vraag 'of', maar 'wanneer' je slachtoffer wordt. Met ons Incident Response-team bescherm je jezelf tegen hacks, virussen en Ransomware en voorkom een datalek, overname van accounts of het stilvallen van processen.

Incident respons management

Telefoon: +31 (0)88 118 98 20 of E-mail: sales@ultimum.nl

Incident respons plan

Bij een security incident is het cruciaal om adequaat en gecoördineerd te handelen, om zo effectief mogelijk te handelen en schade te beperken. Met een Incident Response-plan zijn verantwoordelijkheden, dreigingen en risico's helder, waarna je per scenario een stappenplan opstelt. Op deze manier zijn procedures voor elke situaties duidelijk en kan de organisatie efficiënt en snel handelen om schade te beperken.

Als vaste partner voor diverse (overheids)instanties, MKB en groot bedrijf fungeert Ultimum als 24/7 meldpunt. Waar nodig gaan we direct over op actie. Zo blijft data veilig en blijven processen operationeel. Daarbij is het belangrijk om plannen goed te borgen en toegankelijk te maken.

incident respons plan

Incident respons management

Ons incident respons management team staat voor je klaar en weet in elke situatie na een korte analyse te handelen. Daarbij geven we direct advies van nuttige tips ter preventie van escalatie. Benieuwd wat wij voor je kunnen betekenen? Neem direct contact met ons op voor meer informatie of plan een afspraak met één van onze specialisten. Op basis van de doelstellingen en behoefte nemen we de mogelijkheden graag met je door.


Contact via:

Tel: +31 (0)88 118 98 20
E-mail: sales@ultimum.nl


FAQ: Incident respons

Hoe zorgt Ultimum voor een veilig ICT-infrastructuur?

Na de intake met onze incident repsons specialisten start de analyse, waarna wij een plan van aanpak en tijdlijn opstellen. Na terugkoppeling starten wij het traject en gaan doelgericht aan de slag.

Wat doet Ultimum?

Voor (middel)grote, complexe organisaties in Nederland zijn wij al de belangrijkste speler als het gaat om het ontwerpen en realiseren van een veilige en een futureproof digitale infrastructuur. Dit onder andere door de implementatie van incident respons.

Met ons uitgebreide netwerk, ervaren collega's, kennis en kunde brengen ondersteunen wij jouw organisatie.

Wat zijn voordelen van Outsourcing?

Met outsourcing breng je de focus terug op de core-business van de organisatie. Daarbij vallen kosten vaak lager uit en zijn deze met een vast maandbedrag voorspelbaar en overzichtelijk. Daarnaast monitoren wij proactief en zorgen onze specialisten voor een optimaal presterend systeem. Met keuze uit diverse SLA's, een toegewijd servicemanagement en één vast aanspreekpunt maakt outsourcing bij Ultimum de ideale oplossing.

Uitgelichte topics