ICT Outsourcing (IT Beheer uitbesteden)

Steeds meer bedrijven besteden het IT Beheer uit. ICT outsourcing kent namelijk diverse voordelen, zoals een kostenbesparing, meer focus op de core-business en een verbetering van de ICT-omgeving en service. Daarnaast zijn er nog andere doelen die zorgen voor een toename van ICT outsourcing. Denk aan innovatie, vaste en overzichtelijke kosten, flexibiliteit en één vast aanspreekpunt (Single Point of Contact).

Neem contact op

ICT Outsourcing van Ultimum

Met ruim 20 jaar ervaring is Ultimum geschikt voor elke klus. MITSS vormt hierbij het kloppend hart van de omgeving, waarin je diverse disciplines kan verenigen. Zo kan Ultimum het volledige of gedeeltelijke IT beheer uit handen nemen en waar nodig samenwerken met andere IT partners. Je hebt vanaf dag één maar één aanspreekpunt voor alle IT vraagstukken. Zowel de implementatie als het operationele IT beheer is op deze manier ultiem geregeld.

ICT Infrastructuur uitbesteden

Voor het uitbesteden van IT beheer zijn bij Ultimum verschillende oplossingen mogelijk. Wij horen graag wat we kunnen betekenen op het gebied van:

  • Infrastructuur beheer
  • Werkplekbeheer
  • Applicatiebeheer
  • Service desk
  • Single point of contact
  • Cybersecurity operations management
  • Change Management

Voordelen van ICT Outsourcing

Het is een feit dat steeds meer Nederlandse bedrijven hun IT activiteiten uitbesteden aan externe specialisten. Niet alleen kan een organisatie zich weer focussen op de core-business, maar ook vind een kostenbesparing plaats. Je hoeft namelijk niet te investeren in dure hardware, onderhoud en licenties. Ook zijn cloud oplossingen en cloud werkplekken schaalbaar, waardoor je hier geen zorgen meer over hebt. Heb je een vraagstuk of incident? Geen probleem, want er is altijd één vast aanspreekpunt.

Niet voor niets is 89% van de bedrijven die het IT beheer uitbesteed tevreden en wil 42% hiervan in de nabije toekomst nog meer IT beheer uitbesteden. Voordelen van ICT Outsourcing van Ultimum zijn:

  • Focus op de kernactiviteiten van het bedrijf
  • 95 procent van de incidenten is direct op afstand opgelost
  • Single Point of Contact voor problemen of vraagstukken
  • Monitoring en veilige werkomgeving
  • Geen zorgen over cybersecurity
  • Vast bedrag per maand en daardoor voorspelbare kosten
  • Diverse SLA's en een toegewijd servicemanagement

Vraag een gesprek aan

Overtuigd of nog niet helemaal? Wij denken graag mee over IT oplossingen of vraagstukken. Hulp nodig, een vraag of contact opnemen? Vraag een gesprek aan met één van onze specialisten!