Slechts één aanspreekpunt voor al uw IT vragen met de Service desk van Ultimum. Zo kunt u zich foccusen op uw business en lossen wij de problemen op!

De voordelen van een Service desk:

IT-outsourcing is het gesprek van de dag bij veel organisaties. Techniek heeft het interne kennisniveau vaak ingehaald en kosten zijn onvoorspelbaar. De overgang naar een servicedesk bedrijf als Ultimum is dan ook een logische stap. Vaste en voorspelbare kosten, een hoog servicelevel en meer focus op de core-business zijn gunstige gevolgen van outsourcing. Ook de servicedesk uitbesteden? Wij nemen graag de mogelijkheden met u door. Plan daarom een gesprek met één van onze specialisten!

Neem contact op

Er is niets zo vervelend als dezelfde vraag meermaals moeten stellen. Wanneer u de servicedesk bij Ultimum uitbesteed is er slechts één aanspreekpunt voor alle vragen. Zo wordt u direct geholpen en stijgt de tevredenheid van klanten en personeel. Overtref verwachtingen en schakel een servicedesk bedrijf als Ultimum in. Wij nemen uw zorgen uit handen met onze 24/7 storingsdienst en professionele servicedesk. 95% van de incidenten lossen wij direct op afstand op en waar nodig komen wij natuurlijk op locatie. Zo kunt u zich focussen op uw kernactiviteiten en lossen wij de problemen op.

 

Uitgelichte topics