Stichting Waternet | Servicedeskmedewerker IT 2e lijns | Amsterdam

Locatie: Amsterdam Dienstverband: Inhuur

Functie:                                       Servicedeskmedewerker IT 2e lijns
Startdatum:                                 Maart 2022
Aantal uur per week:                  36 uur per week
Tarief:                                           € Maximaal 37,50
Periode:                                       t/m 6 maanden na startdatum, met optie tot verlenging
Locatie:                                        Amsterdam
Deadline:                                      20-01-2022 08:00
ZZP:                                              Nee
Aanvraagnr:                                 20220110_03

Omschrijving
Voor haar eindklant, Stichting Waternet, zoekt Ultimum twee Servicedeskmedewerkers IT 2e lijns voor 36 uur per week. Startdatum: Maart 2022

Als Helpdeskmedewerker IT kom jij te werken binnen het team Customer Service, welke deel uit maakt van de afdeling Digital Workplace. Jij en je collega’s fungeren als single point of contact voor onze interne gebruikers. Om te zorgen dat het zorgproces gecontinueerd kan worden, draag jij zorg van een adequate aanmelding, registratie, afhandeling en oplossing van de diverse verzoeken die zowel via topdesk, de mail, telefonisch of in sommige gevallen mondeling binnenkomen. We werken aan snel resultaat en continu verbeteren. Een uitdagende en ambitieuze omgeving waar ook ruimte is voor jouw nieuwe ideeën.

Dit ga je doen:

  • Het aannemen, analyseren, opvolgen en bijwerken van incidenten, (aan)vragen en serviceverzoeken van interne eindgebruikers en de registratie hiervan
  • Het oplossen van problemen en vaststellen van prioriteiten
  • Het aanvullen en up to date houden van het kennissysteem
  • Het bieden van remote ondersteuning
  • Je ondersteunt interne eindgebruikers ten aanzien van applicaties en gebruik hardware
  • Je schakelt met collega IT-specialisten of externe partijen zoals leveranciers
  • Het leveren van rapportages en het opstellen handleidingen
  • Het continue verbeteren van processen


Functie-eisen
Functie-eisen zijn knock-out criteria. Dat voldaan wordt aan de eisen moet duidelijk uit het CV door middel van een beschrijving van de ervaring en werkzaamheden.
  • Minimaal 3 relevante werkervaring op een IT-servicedesk in de afgelopen 5 jaar en de afgelopen 1,5 jaar minimaal 1 jaar werkervaring IT-servicedesk met remote ondersteuning geven  
  • Afgeronde ICT-opleiding, MBO niveau 3
  • Je hebt affiniteit met IT en je hebt minimaal 3 jaar ervaring met Windows 10
  • Je hebt ervaring met vastleggen en delen van kennis bijvoorbeeld door het opstellen rapportages en door het werken en maken van kennisitems
  • ITIL Foundation certificaat
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Je hebt minimaal 1 jaar ervaring met Agile/scrum werken


Functiewensen
  • Ervaring met Topdesk  
  • Ervaring bij een overheid
  • Ervaring met Azure devops 
Uit het CV moet duidelijk blijken op welke wijze en met welke werkervaringen kandidaat invulling geeft aan de functiewensen. 


Competenties
  • Jij hebt een groot probleemoplossend vermogen, bent flexibel en je hebt een praktische instelling
  • Je bent accuraat, communicatief vaardig en schrijft gemakkelijk
  • Je weet je weg te vinden in een complexe organisatie en je bent niet snel gek te krijgen en je weet wat er speelt op IT gebied

Geschikte kandidaat? Reply ons met de onderstaande informatie

  • CV zonder bedrijfslogo (in Word formaat in het Nederlands. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum (MAAND EN JAAR) van de werkzaamheden. Uit het CV moet duidelijk blijken dat de kandidaat voldoet aan de eisen en wensen.
  • Persoonlijke motivatie, specifiek geschreven op deze aanvraag
  • E-mailadres en telefoonnummer kandidaat
  • Tarief (exclusief btw, inclusief reis-/verblijfskosten)
  • FTE beschikbaarheid
  • Geplande vakantie(s)

Wat is onze sollicatieprocedure?

Verstuur jouw sollicitatie online.
Dan nemen wij deze in behandeling!

Jouw sollicitatie wordt beoordeeld door degene van de afdeling. Je krijgt telefonisch of per e-mail een reactie

Vinden we jouw sollicitatie interessant? Dan nodigen we je graag uit voor een kennismakingsgesprek bij ons op kantoor.

Zijn we van beide kanten positief? Dan tekenen we de contracten en gaan we aan de slag! Gefeliciteerd je hebt de U-factor!