Skilled ICT Servicedesk medewerker | Barendrecht | € 40,00 - € 55,00

Locatie: Barendrecht Dienstverband: Inhuur

Functie:                                            Skilled ICT Servicedesk medewerker
Startdatum:                                     04-05-2020
Aantal uur per week:                      36 uren
Tarief:                                               € 40,00 — € 55,00
Periode:                                            t/m 31-01-2021 met optie tot verlenging
Locatie:                                            Omgeving Barendrecht
Deadline:                                          06-04-2020 08:00 uur
ZZP:                                                  Ja
Aanvraagnr:                                     20200317_02

 

Omschrijving

Voor haar eindklant in de omgeving van Barendrecht zoekt Ultimum een Skilled ICT Servicedesk medewerker voor 36 uren per week met als startdatum 04-05-2020.

De afdeling beheert en levert de kennis, informatie en automatisering voor de processen zoals die worden uitgevoerd. Binnen de afdeling is het team verantwoordelijk voor de servicedesk. De servicedesk is een belangrijke schakel in de klantbediening.

Als Skilled ICT Servicedesk medewerker ben je verantwoordelijk voor het inventariseren, oplossen en evalueren van meldingen. Jij stelt jouw analytisch vermogen, communicatieve vaardigheden en pro-activiteit in dienst van het leveren van meerwaarde aan de klant. Je vraagt goed door, om zo tot de kern van een issue te komen. Door de combinatie van 'de klant snappen' en een procesmatige instelling weet je altijd de beste oplossing te vinden. Sommige vragen komen namelijk herhaaldelijk terug. Samen met je collega's maak je zelfs een kennisbank voor veel voorkomende problemen. Lekker proactief en efficiënt aan de slag.

  • Juiste registratie en vastleggen van meldingen van de klant in het ticketsysteem
  • Klanten op de hoogte houden van de voortgang en terugkoppeling verzorgen
  • Tijdig escaleren wanneer afgesproken doorlooptijden of kwaliteit in gevaar komen
  • Verantwoordelijk voor het bewaken van alle openstaande meldingen en het verzorgen van de communicatie hierover
  • Proactief monitoren van systemen om (structurele) verstoringen te voorkomen
  • Schrijven van gebruikershandleidingen
  • Zorgdragen voor de documentatie en registratie van hard- en software (CMDB)

Jouw service maakt het team elke dag een beetje beter. Dit doe je niet alleen, maar samen met jouw collega servicedeskmedewerkers, systeembeheerders en adviseurs.

 

Functie-eisen

Functie-eisen zijn knock-outs. Dat voldaan wordt aan de eisen moet duidelijk blijken uit het CV door middel van een beschrijving van de ervaring én werkzaamheden.

  • Minimaal MBO-4 ICT-opleiding
  • In bezit van een ITIL-certificaat
  • In bezit van rijbewijs B
  • Minimaal 2 jaar ervaring als ICT-helpdeskmedewerker of ICT-supportmedewerker
  • Kennis van en werkervaring met:
    • Apple smartphones en tablets
    • Active Directory, VMware, VDI, Packaging, RES en Airwatch
    • Office 365
    • Netwerkomgevingen

 

Competenties

  • Accuraat, vakkundig, gedisciplineerd en nauwgezet kunnen werken
  • Communicatieve vaardigheden
  • Verantwoordelijkheidsgevoel
  • Analytisch vermogen
  • Proactief

 

Geschikte kandidaat? Reply ons met de onderstaande informatie

  • Tarief (exclusief btw, inclusief reis-/verblijfskosten)
  • FTE beschikbaarheid
  • Geplande vakantie(s)
  • CV zonder bedrijfslogo maximaal 5 A4 (in Word formaat in het Nederlands, zonder logo's). In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum (MAAND EN JAAR) van de werkzaamheden. Uit het CV moet duidelijk blijken dat de kandidaat voldoet aan de eisen en wensen.
  • E-mailadres en telefoonnummer kandidaat
  • Voor deze functies zijn 2 referenties vereist in het format <Naam organisatie> - <Contactpersoon> - <Telefoonnummer contactpersoon> - <Afdeling> - <Functie kandidaat>
 
 

​Met vriendelijke groet,​
 
Jan Winters
Resource Manager
   
 

+31 6 51 56 82 67

+31 88 11 89 820

 

Wat is onze sollicatieprocedure?

Verstuur jouw sollicitatie online.
Dan nemen wij deze in behandeling!

Jouw sollicitatie wordt beoordeeld door degene van de afdeling. Je krijgt telefonisch of per e-mail een reactie

Vinden we jouw sollicitatie interessant? Dan nodigen we je graag uit voor een kennismakingsgesprek bij ons op kantoor.

Zijn we van beide kanten positief? Dan tekenen we de contracten en gaan we aan de slag! Gefeliciteerd je hebt de U-factor!