Senior Coördinator Servicedesk | Nijmegen

Locatie: Nijmegen Dienstverband: Inhuur

Functie:                                        Senior Coördinator Servicedesk
Startdatum:                                 01-07-2021
Aantal uur per week:                  24-36 uur per week 
Tarief:                                           € Marktconform
Periode:                                        t/m 31-12-2021, met optie tot verlenging
Locatie:                                        Nijmegen
Deadline:                                      21-06-2021 08:00
ZZP:                                              Ja
Aanvraagnr:                                 20210611_14

Omschrijving
Voor haar eindklant, ICT Rijk van Nijmegen, zoekt Ultimum een Senior Coördinator Servicedesk voor 24-36 uur per week met als startdatum: 01-07-2021.

ICT Rijk van Nijmegen is een regionaal samenwerkingsverband voor het beheer, ontwikkeling en exploitatie van een gestandaardiseerde, geconsolideerde en gecentraliseerde ICT-infrastructuur van gemeenten binnen Rijk van Nijmegen. Het beheerdomein van iRvN is gericht op de Berg en Dal, Beuningen, Druten, Heumen, Mook en Middelaar, Nijmegen en Wijchen. Daarnaast ondersteunen we ook de ODRN en het Werkbedrijf.

De ICT Servicedesk iRvN bestaat uit drie teams: De centrale Servicedesk, de Servicepunten op locatie en het team Logistiek & Mobiel. Met deze drie teams helpen wij dagelijks een kleine 4.000 eindgebruikers met hun werkomgeving. Om onze dienstverlening te verbeteren hebben wij een door-ontwikkelplan gemaakt.


Verantwoordelijkheden
Voor de ICT Servicedesk zijn wij op zoek naar een Senior Coördinator. Twee huidige senioren zijn verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken. Zij leggen verantwoording af aan de manager Servicedesk en het DT. Op dit moment zijn er meerdere verbetervraagstukken waar wij invulling aan willen geven. Daarom zij wij tijdelijk op zoek naar een energieke en hands-on Senior Coördinator die onze senioren gaat helpen de verbeteringen (waar mogelijk aan) te vullen en te implementeren. De focus ligt op communiceren, bewaken en oplossen.

Wij zoeken iemand die direct kan starten in de rol van Senior Coördinator Servicedesk. Je duikt in Topdesk en krijgt meteen een goed overzicht van "what needs to be done", vervolgens organiseer je daadwerkelijke acties met het team. In de overige tijd ben je op zoek naar afwijkingen (goed en fout) en monitort de lopende projecten zowel binnen de Servicedesk als bij overige ICT-projecten.  Wij vragen expliciet iemand die niet alleen coördinerend is op het gebied van meldingen en wijzigingen, maar juist ook de organisatorische kant kan oppakken. Denk hierbij aan bezetting, bewaking, verbeteringen initiëren en implementeren.


Functie-eisen
Functie-eisen zijn knock-out criteria. Dat voldaan wordt aan de eisen moet duidelijk blijken uit het CV door middel van een beschrijving van de ervaring en werkzaamheden. 

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-07-2021 tot en met 31-12-2021 voor 24-36 uur per week
  • Aantoonbaar HBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 3 jaar ervaring met Topdesk (management-)rapportages en Excel- draaitabellen en -analyses
  • Minimaal 3 jaar ervaring met het coördineren van een Skilled Servicedesk binnen een organisatie met 3000+ eindgebruikers
  • Recente ervaring vanaf 2015 binnen een gemeentelijke organisatie

Functiewensen
  • Kennis en ervaring met incidentmanagement op ICT-gebied
  • Kennis en ervaring met Kennisbank en standaardoplossingen in Topdesk
  • Ervaring met Selfserviceportal in Topdesk
  • Ervaring met het verbeteren en standaardiseren van processen en uitwerken van werkbeschrijvingen
Uit het CV moet duidelijk blijken op welke wijze en met welke werkervaringen kandidaat invulling geeft aan de functiewensen. 

 
Competenties
  • Je communicatieve en sociale vaardigheden zijn goed ontwikkeld, je communiceert makkelijk en correct zowel naar klanten en management als externe leveranciers
  • Je hebt een "hands-on"mentalitieit
  • Je bent in staat om projectmatig te werken
  • Ten slotte ben je stressbestendig en analytisch

Geschikte kandidaat? Reply ons met de onderstaande informatie

  • Tarief (exclusief btw, inclusief reis-/verblijfskosten)
  • FTE beschikbaarheid
  • Geplande vakantie(s)
  • CV zonder bedrijfslogo in Wordformaat, in het Nederlands en maximaal 4 pagina's A4. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum (MAAND EN JAAR) van de werkzaamheden. Uit het CV moet duidelijk blijken dat de kandidaat voldoet aan de eisen en wensen. 
  • Persoonlijke motivatie, specifiek geschreven op deze aanvraag
  • E-mailadres en telefoonnummer kandidaat

Wat is onze sollicatieprocedure?

Verstuur jouw sollicitatie online.
Dan nemen wij deze in behandeling!

Jouw sollicitatie wordt beoordeeld door degene van de afdeling. Je krijgt telefonisch of per e-mail een reactie

Vinden we jouw sollicitatie interessant? Dan nodigen we je graag uit voor een kennismakingsgesprek bij ons op kantoor.

Zijn we van beide kanten positief? Dan tekenen we de contracten en gaan we aan de slag! Gefeliciteerd je hebt de U-factor!