Projectmedewerker/Projectleider | Burgum

Locatie: Burgum Dienstverband: Inhuur

Functie:                                           Projectmedewerker/Projectleider
Startdatum:                                    01-04-2021
Aantal uur per week:                     30- 36 uur
Tarief:                                              € Marktconform
Periode:                                            t/m 31-03-2022
Locatie:                                            Burgum
Deadline:                                         04-03-2021 08:00
ZZP:                                                 Ja
Aanvraagnr:                                    20210223_07

 

Omschrijving

Voor haar eindklant, Gemeente Tytsjerksteradiel, zoekt Ultimum een Projectmedewerker/Projectleider voor 30-36 uur per week. Startdatum: 01-04-2021.

Team Informatiemanagement staat middenin de organisatie. Zij heeft voor de komende jaren een uitdagende projectenportfolio, waarin projecten staan op het gebied van het DMS en zaakgericht werken, digitaal werken, datagedreven werken, Sociaal domein, Infrastructuur en het Fysieke domein. De visie, strategie en prioritering zijn bepaald. De marktverkenning (en aanbesteding) van gewenste oplossingen vinden nog volop plaats.  

We zoeken een collega die als projectmedewerker en mogelijk als projectleider (op deelprojecten) zorgdraagt voor de uitvoering en implementatie van projecten gerelateerd aan zaakgericht werken. Je hebt ruime kennis van en ervaring met de uitvoering en implementatie projecten gericht op het DMS en zaakgericht werken. De mogelijkheid bestaat dat je ook als projectmedewerker wordt ingezet voor de uitvoering van (deel)projecten in de aanbesteding binnen het Sociaal Domein. 

Op de eerste plaats ben je een deskundig en ervaren projectmedewerker, met daarnaast capaciteiten om als projectleider ingezet te worden op deelprojecten. Je hebt kennis van informatiestromen, de betrokken systemen en de technisch infrastructuur. Kennis van het vakgebied Informatiemanagement is daarom noodzakelijk. Je ziet de samenhang tussen projecten en gaat actief de samenwerking aan met (functioneel) beheerders en gebruikers en overige collega's (zoals DIV, ICT en Informatieveiligheid/Privacy). 

Je bent zowel mondeling als schriftelijk communicatief zeer vaardig. Je denkt in mogelijkheden en je laat je niet snel ontmoedigen. Je hebt kennis van de gemeentelijke bedrijfsvoering en van de daarbij gebruikte informatiesystemen. Met je kennis van projectmatig werken ben je in staat projecten succesvol uit te voeren en af te ronden.

 

Functie-eisen

De functie-eisen zijn knock-out criteria. Dat voldaan wordt aan de eisen moet duidelijk blijken uit het CV

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 april 2021 tot en met 31 maart 2022. voor 30-36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd
  • HBO-opleiding behaald
  • Opleiding/cursus behaald op gebied van projectmanagement
  • Je hebt minimaal 5 jaren recente werkervaring als projectmedewerker binnen het vakgebied Informatiemanagement
  • Je hebt minimaal 3 jaar recente werkervaring als projectmedewerker die zorgt voor de uitvoering en implementatie van projecten gerelateerd aan zaakgericht werken binnen een gemeentelijke organisatie van +250 medewerkers
  • Je hebt kennis van informatiestromen, de betrokken systemen en de (technisch) infrastructuur binnen een gemeentelijke organisatie

 

Functiewensen

  • HBO-opleiding op het gebied van Informatiemanagement / Informatiekunde
  • Ervaring als projectleider
  • De mate waarin de motivatiebrief past bij het team en de organisatie
  • Ervaring als projectmedewerker met de uitvoering van werkzaamheden met betrekking tot de aanbesteding binnen het Sociaal Domein

Uit het CV moet duidelijk blijken op welke wijze en met welke werkervaringen kandidaat invulling geeft aan de functiewensen.

 

Competenties

  • Je hebt een goed ontwikkeld analytisch vermogen
  • Je bent organisatiesensitief
  • Je bent flexibel
  • Je bent resultaatgericht
  • Je bent kostenbewust

Geschikte kandidaat? Reply ons met de onderstaande informatie

  • Tarief (exclusief btw, inclusief reis-/verblijfskosten)
  • FTE beschikbaarheid
  • Geplande vakantie(s)
  • CV zonder bedrijfslogo (in Word formaat in het Nederlands, zonder logo's van maximaal 3 pagina's ). In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum (MAAND EN JAAR) van de werkzaamheden. Uit het CV moet duidelijk blijken dat de kandidaat voldoet aan de eisen en wensen
  • Persoonlijke motivatie, specifiek geschreven op deze aanvraag
  • E-mailadres en telefoonnummer kandidaat
  • Relevante Referenties (naam, functie en contactgegevens referent)
  • Motivatiebrief maximaal 2 pagina's
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Wat is onze sollicatieprocedure?

Verstuur jouw sollicitatie online.
Dan nemen wij deze in behandeling!

Jouw sollicitatie wordt beoordeeld door degene van de afdeling. Je krijgt telefonisch of per e-mail een reactie

Vinden we jouw sollicitatie interessant? Dan nodigen we je graag uit voor een kennismakingsgesprek bij ons op kantoor.

Zijn we van beide kanten positief? Dan tekenen we de contracten en gaan we aan de slag! Gefeliciteerd je hebt de U-factor!