Projectleider Data Sociaal Domein | Almkerk | Thuiswerkplek/Utrecht

Locatie: Almkerk Dienstverband: Inhuur

Functie:                                           Projectleider Data Sociaal Domein
Startdatum:                                    15-12-2020
Aantal uur per week:                     24 uur
Tarief:                                              € Marktconform
Periode:                                           t/m 01-06-2021, met optie tot verlenging
Locatie:                                           Almkerk
Deadline:                                         26-11-2020 08:00
ZZP:                                                 Nee
Aanvraagnr:                                    20201118_09

 

Omschrijving

Voor haar eindklant, gemeente Altena, zoekt Ultimum een Projectleider Data Sociaal Domein voor 24 uur per week met als startdatum: 15-12-2020.

 

Dit ga je doen

Het project data is 1 van de 7 projecten uit het programma Transformatie Sociaal Domein van de gemeente Altena. In dit project dienen vier resultaten te worden opgeleverd die elk een ander project(en) ondersteunen:

  • Een dashboard voor de dagdagelijkse aansturing van de integrale Toegang (als ondersteuning voor project dienstverlening)
  • Een systeem voor integraal contractmanagement en overzicht van alle ingekochte voorzieningen (als ondersteuning voor project sociale basis en project maatwerkvoorzieningen)
  • Een monitor voor de raad (als ondersteuningen voor project sociale basis en project verordening)
  • Een voorspelmodel (als ondersteuning voor project begroten)

Als projectleider zorg je voor het tot stand komen van deze producten door het samenwerken met deelprojectleiders, beleidsmedewerkers, data-analisten en uitvoering. Ook werk je nauw samen met ontwikkelingen in de West-Brabant Oost regio. Niet alleen de ontwikkeling van de producten behoort tot je taak, ook het inbedden in de organisatie en zorgen voor een goed beheer zijn onderdelen van de opdracht.

Als laatste onderdeel adviseer je vanuit het project over de aanschaf van een nieuw klantmanagementsysteem voor de uitvoering.

 

Functie-eisen

Functie-eisen zijn knock-out criteria. Dat voldaan wordt aan de eisen moet duidelijk blijken uit het CV door middel van een beschrijving van de ervaring en werkzaamheden. 

  • Kandidaat heeft kennis van Business Intelligence tooling en SQL
  • Kandidaat heeft minimaal 2 jaar ervaring als projectleider data binnen een gemeentelijke organisatie
  • Kandidaat heeft een afgeronde opleiding op minimaal WO niveau
  • Kandidaat is in staat op 15 december (of eerder) te starten met de opdracht
  • Kandidaat is beschikbaar voor 24 uur per week zoals in de aanvraag wordt aangegeven
  • Kandidaat heeft kennis en ervaring met de regio West-Brabant Oost
  • Kandidaat heeft kennis van het primaire proces in het sociaal domein en van contractmanagement in het sociaal domein

 

Functiewensen

  • Kandidaat heeft in de afgelopen 2 jaar ervaring opgedaan als projectleider data binnen het sociaal domein van een gemeentelijke organisatie
  • Kandidaat beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en kan op verschillende niveaus communiceren
  • Kandidaat beschikt over analytisch denkvermogen
  • Tijdens het gesprek zal van de kandidaat worden verwacht dat hij/zij eerder ontwikkelde dashboards en/of systemen kan overleggen

Uit het CV moet duidelijk blijken op welke wijze en met welke werkervaringen kandidaat invulling geeft aan de functiewensen. 

 

Geschikte kandidaat? Reply ons met de onderstaande informatie

  • Tarief (exclusief btw, inclusief reis-/verblijfskosten)
  • FTE beschikbaarheid
  • Geplande vakantie(s)
  • CV zonder bedrijfslogo in Wordformaat, in het Nederlands. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum (MAAND EN JAAR) van de werkzaamheden. Uit het CV moet duidelijk blijken dat de kandidaat voldoet aan de eisen en wensen. 
  • Persoonlijke motivatie, specifiek geschreven op deze aanvraag
  • E-mailadres en telefoonnummer kandidaat
  • Minimaal 1 relevante referentie
 
 

​Met vriendelijke groet,​
 
Jan Winters
Resource Manager
   
 

+31 6 51 56 82 67

+31 88 11 89 820

 

Wat is onze sollicatieprocedure?

Verstuur jouw sollicitatie online.
Dan nemen wij deze in behandeling!

Jouw sollicitatie wordt beoordeeld door degene van de afdeling. Je krijgt telefonisch of per e-mail een reactie

Vinden we jouw sollicitatie interessant? Dan nodigen we je graag uit voor een kennismakingsgesprek bij ons op kantoor.

Zijn we van beide kanten positief? Dan tekenen we de contracten en gaan we aan de slag! Gefeliciteerd je hebt de U-factor!