Functioneel Beheerder | Zwolle | € Marktconform

Locatie: Zwolle Dienstverband: Inhuur

Functie:                                        Functioneel Beheerder
Startdatum:                                  01-11-2022
Aantal uur per week:                   36 uur per week
Tarief:                                            € Marktconform
Periode:                                        t/m 31-10-2023, met optie tot verlenging
Locatie:                                         Zwolle
Deadline:                                      11-08-2022 08:00
ZZP:                                               Nee
Aanvraagnr:                                  20220805_01

Omschrijving
Voor haar eindklant, Nationale Politie, zoekt Ultimum een Functioneel Beheerder voor 36 uur per week met als startdatum: 01-11-2022.

Heb jij analytisch vermogen, ben je klantgericht en wil je jezelf verder ontwikkelen op jouw vakgebied? Team Functioneel Beheer Noord-Oost Nederland van het Politiedienstencentrum zoekt enthousiaste functioneel beheerders die het beste uit zichzelf en onze applicaties willen halen. We zoeken een functioneel beheerder voor de community Kantoorautomatisering.

De Afdeling Functioneel Beheer verbindt op operationeel niveau de uitvoering van de politie- en bedrijfsvoeringsprocessen en de benodigde ondersteuning met informatievoorziening (IV). Samen met 400 andere functioneel beheerders vorm jij één van de grootste functioneel beheer-organisaties van het land. De afdeling bestaat uit vier beheerteams, die het dagelijks functioneren van de IV waarborgen, gebruikers begeleiden en zorgen voor een optimalisatie van de beschikbare functionaliteit.

Als functioneel beheerder werk je vanuit Zwolle. Je verricht daarnaast indien noodzakelijk werkzaamheden vanuit de andere PDC locaties of Utrecht/Odijk en Apeldoorrn. Verder werk je ook veel samen met de Dienst ICT en in voorkomende situaties verricht je diensten buiten kantoortijden.


Verantwoordelijkheden 
Als functioneel beheerder richt jij je voornamelijk op het beheer en de verbetering van applicaties. Het aantal gebruikers van een applicatie kan variëren van enkele tientallen tot meer dan 50.000 gebruikers. Aan de toepassingen worden hoge kwaliteitseisen gesteld: ze moeten vaak 24/7 beschikbaar zijn. Door de vele koppelingen met andere systemen sta je telkens voor nieuwe complexe vraagstukken.

Je haalt informatie op bij je klanten, waarna je samen met de gebruikers, ontwikkelaars en testmanagers aan de slag gaat in Scrum- en projectteams. Je bent een informatiedeskundige die de brug slaat tussen ICT'ers en eindgebruikers. Je organiseert gebruikersoverleggen, neemt deel aan expertgroepen en begeleidt eventueel stagairs en/of nieuwe collega’s.

Verder draag je zorg voor het:

  • Beantwoorden van gebruikersvragen en -verzoeken
  • Documenteren van de applicaties (voor gebruikers-, beheerders- en opleidingsdocumentatie)
  • Geven van voorlichting en instructies over nieuwe functionaliteiten en mogelijkheden binnen applicaties
  • Bieden van advies en ondersteuning bij het specificeren en testen van gewenste verbeteringen


Functie-eisen
Functie-eisen zijn knock-out criteria. Dat voldaan wordt aan de eisen moet duidelijk blijken uit het CV door middel van een beschrijving van de ervaring en werkzaamheden. 

  • De kandidaat is in loondienst en geen ZZP’er
  • De kandidaat heeft minimaal een afgerond, erkend en volwaardige MBO diploma
  • De kandidaat heeft binnen de afgelopen 5 jaar, minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in een soortgelijke rol
  • De kandidaat heeft binnen de afgelopen 5 jaar, minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met kennisoverdracht naar collega functioneel beheerders
  • De kandidaat heeft binnen de afgelopen 5 jaar, minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met Datamigraties naar de Cloud

Functiewensen
  • De kandidaat heeft aantoonbaar recente (= uiterlijk in de afgelopen 2 jaar) functioneel beheer ervaring met M365, met de focus op gebruikersondersteuning bij voorkeur binnen grote (1000+) en complexe organisaties
  • De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring met het begeleiden en opleiden van functioneel beheerders op het gebied van M365
  • De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring met datamigraties
  • De kandidaat is in het bezit van certificaten op het gebied van M365
  • De kandidaat heeft minimaal een erkend, volwaardig en afgeronde MBO opleiding in de richting van ITC
  • De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring binnen (semi-) overheid, bij voorkeur politie
Uit het CV moet duidelijk blijken op welke wijze en met welke werkervaringen kandidaat invulling geeft aan de functiewensen. 

Competenties
  • Probleemanalyse
  • Overtuigingskracht
  • Initiatief
  • Klantgerichtheid
  • Leervermogen
  • Samenwerken
  • Flexibel gedrag
  • Doorzettingsvermogen

Geschikte kandidaat? Reply ons met de onderstaande informatie

  • CV zonder bedrijfslogo in Wordformaat, in het Nederlands en maximaal 7 pagina's A4. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum (MAAND EN JAAR) van de werkzaamheden. Uit het CV moet duidelijk blijken dat de kandidaat voldoet aan de eisen en wensen. 
  • E-mailadres en telefoonnummer kandidaat
  • Persoonlijke motivatie, specifiek geschreven op deze aanvraag (maximaal één A4)
  • FTE beschikbaarheid
  • Geplande vakantie(s)
  • Tarief (exclusief btw, inclusief reis-/verblijfskosten)
  • Minimaal 1 relevante referentie

Wat is onze sollicatieprocedure?

Verstuur jouw sollicitatie online.
Dan nemen wij deze in behandeling!

Jouw sollicitatie wordt beoordeeld door degene van de afdeling. Je krijgt telefonisch of per e-mail een reactie

Vinden we jouw sollicitatie interessant? Dan nodigen we je graag uit voor een kennismakingsgesprek bij ons op kantoor.

Zijn we van beide kanten positief? Dan tekenen we de contracten en gaan we aan de slag! Gefeliciteerd je hebt de U-factor!