Medewerker Servicedesk | Westland

Locatie: Westland Dienstverband: Inhuur

Functie:                                          Medewerker Servicedesk
Startdatum:                                   Zo spoedig mogelijk
Aantal uur per week:                    36 uren
Tarief:                                             € Marktconform
Periode:                                          6 maanden met optie tot verlenging
Locatie:                                          Westland
Deadline:                                       31-08-2020 08:00
ZZP:                                               Ja
Aanvraagnr:                                  20200827_02

 

Omschrijving

Voor haar eindklant, de gemeente Westland, zoekt Ultimum een Medewerker Servicedesk voor 36 uren per week. Startdatum: zo spoedig mogelijk.

De Servicedesk is onderdeel van taakveld Informatisering & Automatisering binnen de 1ste lijn waar zo veel mogelijk klantvragen direct worden afgehandeld. Deze collega’s zijn het visitekaartje van het cluster Bedrijfsvoering. Klantgerichtheid en kwaliteit zijn belangrijke waarden voor het team. En door integraal te werken willen we dat onze klanten zich geholpen voelen: door een gevoel van vertrouwen te geven, oplossingsgericht mee te denken en proactief te handelen.

Als servicedesk medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor eindgebruikers die IT-problemen ervaren. Denk hierbij aan problemen met software, documenten, printers of mobiele apparaten. Je registreert en prioriteert de incidenten in een Service Management Systeem (TOPdesk).

In eerste instantie probeer je het incident zelf op te lossen. Als dat niet lukt dan zet je de melding door naar een van je collega’s waarbij je de gebruiker informeert over de voortgang. Je zorgt er te allen tijde voor dat de eindgebruiker zo snel mogelijk weer zorgeloos aan de slag kan. Je wordt ingezet om telefonisch, on-site of aan de balie aan de slag te gaan.

Als servicedeskmedewerker:

  • Beantwoord je de telefoon en registreer je binnenkomende incidenten;
  • Geef je instructies in begrijpelijke taal aan de eindgebruikers bij incidenten en problemen;
  • Bewaak je de voortgang van het afhandelen van incidenten en wijzigingen;
  • Voer je (standaard) wijzigingen en aanvragen uit voor verschillende gebruikers;
  • Houd je je bezig met troubleshooten.


Functie-eisen

  • Een afgeronde mbo opleiding
  • Je beschikt over een ITIL certificering blijkend uit het cv


Functiewensen

  • Een afgeronde opleiding ICT op minimaal mbo niveau 4
  • In het bezit van het certificaat Windows 10
  • In het bezit van het certificaat Office 360
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als servicedesk medewerker in de afgelopen 4 jaar
  • Aantoonbare werkervaring als servicedesk medewerker binnen een overheidsorganisatie in de afgelopen 5 jaar 
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met Active Directory in de afgelopen 4 jaar
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met Exchange in de afgelopen 4 jaar
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met Office 365 in de afgelopen 4 jaar
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met Windows 10 in de afgelopen 4 jaar
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met TOPdesk in de afgelopen 4 jaar
  • Je bent in het bezit van rijbewijs B

 

Competenties

  • Je hebt ruime werkervaring opgedaan op een ICT Servicedesk en weet als geen ander de verschillende processen te benoemen.
  • Daarnaast ben je gebrand op het leveren van een hoog serviceniveau en stel je de eindgebruiker altijd centraal.
  • Dat betekent dan ook dat je een flinke dosis technische kennis hebt.
  • Ook heb je een ambitieus karakter, ben je flexibel, analytisch ingesteld en ga jij geen uitdaging uit de weg.
  • Jij bent op je best wanneer je de vrijheid krijgt om initiatief te mogen nemen.
  • Ongeacht het probleem weet jij altijd het hoofd koel te houden en klant- en servicegericht te blijven.
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal.
  • Goede beheersing van de Engelse taal.

 

 

Geschikte kandidaat? Reply ons met de onderstaande informatie

  • CV zonder bedrijfslogo (in Word formaat in het Nederlands, zonder logo's en maximaal 5 A4). In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum (MAAND EN JAAR) van de werkzaamheden. Uit het CV moet duidelijk blijken dat de kandidaat voldoet aan de eisen en wensen.
  • Persoonlijke motivatie, specifiek geschreven op deze aanvraag
  • E-mailadres en telefoonnummer kandidaat
  • Tarief (exclusief btw, inclusief reis-/verblijfskosten)
  • FTE beschikbaarheid
  • Geplande vakantie(s)
  • Voor deze aanvraag moeten twee relevante en controleerbare referenties aangeleverd worden

 

 
 

​​
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Wat is onze sollicatieprocedure?

Verstuur jouw sollicitatie online.
Dan nemen wij deze in behandeling!

Jouw sollicitatie wordt beoordeeld door degene van de afdeling. Je krijgt telefonisch of per e-mail een reactie

Vinden we jouw sollicitatie interessant? Dan nodigen we je graag uit voor een kennismakingsgesprek bij ons op kantoor.

Zijn we van beide kanten positief? Dan tekenen we de contracten en gaan we aan de slag! Gefeliciteerd je hebt de U-factor!