Kadaster | Functioneel Beheerder | Apeldoorn, Utrecht en Den Haag

Locatie: Apeldoorn, Utrecht en Den Haag Dienstverband: Inhuur

Functie:                                          Functioneel Beheerder Meldingen Coördinatie DSO
Startdatum:                                   01-01-2022
Aantal uur per week:                    36 uur per week 
Tarief:                                             € Marktconform
Periode:                                         t/m 30-06-2022, met optie tot verlenging 
Locatie:                                          Apeldoorn 
Deadline:                                       09-12-2021 08:00
ZZP:                                                Ja
Aanvraagnr:                                   20211126_03
 
Omschrijving
Voor haar eindklant, het Kadaster, zoekt Ultimum een Functioneel Beheerder Meldingen Coördinatie DSO voor 36 uur per week. Startdatum: 01-01-2022

De Functioneel Beheerder Meldingen Coördinatie is gezamenlijk met zijn collega Senior Functioneel Beheerder verantwoordelijk voor de beoordelingen van complexe melding die worden ingediend bij Meldingen Coördinatie van de TBO en die niet direct kunnen worden doorgezet naar de juiste oplosgroep. Indien mogelijk lost de Functioneel Beheerder Melding Coördinatie de melding zelf op of, geeft advies t.a.v. doorzet mogelijkheden naar oplosteams bij de Operationeel Beheerder of de TBO, of betrekt een collega experts. Indien de situatie erom vraagt treedt je op als incidentmanager en zorgt ervoor dat de afhandeling in goede banen wordt geleid. Daarnaast geef je (mede) inhoudelijk sturing aan het verder professionaliseren en inrichting van de beheerprocessen (waaronder het uitwerken van problem management) over de keten van samenwerkende partijen en de daarbij gebruikte tooling.



Verantwoordelijkheden
  • Verantwoordelijk voor de beoordelingen van complexe melding die worden ingediend bij Meldingen Coördinatie van de TBO en niet direct kunnen worden doorgezet naar de juiste oplosgroep
  • Oplossen van de melding of advies geven t.a.v. doorzet mogelijkheden naar oplosteams bij de Operationeel Beheerder of de TBO. Indien nodig betrekken van collega experts
  • Optreden als incidentmanager als de situatie erom vraagt en ervoor zorgen dat de afhandeling in goede banen wordt geleid
  • Ondersteuning van de business analisten bij het analyseren, toetsen op haalbaarheid en vinden van adequate oplossingen voor ingediende wijzingsverzoeken
  • Inhoudelijk (mede) sturing geven aan het verder professionaliseren en de inrichting van de beheerprocessen over de keten van samenwerkende partijen en de daarbij gebruikte tooling



Functie-eisen
Functie-eisen zijn knock-out criteria. Dat voldaan wordt aan de eisen moet duidelijk blijken uit het CV door middel van een beschrijving van de ervaring en werkzaamheden. 

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 januari 2022 of zo spoedig mogelijk tot en met 30 juni 2022 voor 36 uur per week
  • Door opleiding of ervaring aangetoond HBO-werk en denkniveau
  • Minimaal 5 jaar ervaring als functioneel beheerder, ketenmanager of operationeel informatiemanager
  • Aantoonbaar coördinerende ervaring met samenwerken in een keten van samenwerkende organisaties, teams of (ICT-)leveranciers
  • Aantoonbaar ervaring met het gebruik van ticket systemen als Topdesk, Jira Servicedesk of gelijkwaardig
  • Aantoonbaar ervaring met beheerprocessen als ITiL en BiSL
  • Kennis en ervaring met transactie verwerkende webapplicaties, digi-koppelingen, API’s of e-overheid standaarden is een pré
  • Kennis en ervaring met VTH/Zaak-systemen en processen is een pré
  • Ervaring met agile werken, ervaring met SAFe is een pré


Functiewensen
  • Geef een recent voorbeeld waarin u ervaring hebt opgedaan met het coördinerende activiteiten in een keten van samenwerkende organisatie, teams of ICT-leveranciers. Geef aan wat volgens u de belangrijkste aandachtspunten zijn om de samenwerking te laten slagen 
  • Geef d.m.v. concrete voorbeelden aan hoe uw kennis en ervaring met VTH/Zaak-systemen en processen heeft opgedaan
  • Geef d.m.v. concrete voorbeelden aan hoe u kennis en ervaring met transactie verwerkende webapplicaties, digi-koppelingen, API’s of e-overheid standaarden heeft opgedaan
Uit het CV moet duidelijk blijken op welke wijze en met welke werkervaringen kandidaat invulling geeft aan de functiewensen. 


Competenties
  • Standvastig
  • Creatief
  • Proactief
  • Teamplayer
  • Omgaan met verschillende belangen 
  • Een 'hoe kan ik helpen' houding

Geschikte kandidaat? Reply ons met de onderstaande informatie

  • Tarief (exclusief btw, inclusief reis-/verblijfskosten)
  • FTE beschikbaarheid
  • Geplande vakantie(s)
  • CV zonder bedrijfslogo in Word formaat, in het Nederlands en maximaal 3 pagina's A4. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum (MAAND EN JAAR) van de werkzaamheden. Uit het CV moet duidelijk blijken dat de kandidaat voldoet aan de eisen en wensen. 
  • Persoonlijke motivatie, specifiek geschreven op deze aanvraag
  • E-mailadres en telefoonnummer kandidaat
  • Minimaal 1 relevante referentie

Wat is onze sollicatieprocedure?

Verstuur jouw sollicitatie online.
Dan nemen wij deze in behandeling!

Jouw sollicitatie wordt beoordeeld door degene van de afdeling. Je krijgt telefonisch of per e-mail een reactie

Vinden we jouw sollicitatie interessant? Dan nodigen we je graag uit voor een kennismakingsgesprek bij ons op kantoor.

Zijn we van beide kanten positief? Dan tekenen we de contracten en gaan we aan de slag! Gefeliciteerd je hebt de U-factor!