IT Manager | Apeldoorn

Locatie: Apeldoorn Dienstverband: Inhuur

Functie:                                         IT Manager
Startdatum:                                  26-04-2021
Aantal uur per week:                   36 uur per week 
Tarief:                                           € Marktconform
Periode:                                        t/m 26-07-2021, met optie tot verlenging
Locatie:                                         Apeldoorn
Deadline:                                      15-04-2021 08:00 uur
ZZP:                                              Ja
Aanvraagnr:                                 20210407_06

 

Omschrijving

Voor haar eindklant, Het Kadaster, zoekt Ultimum een IT Manager voor 36 uur per week. Startdatum 26-04-2021.

Het Kadaster staat continue voor grote IT uitdagingen. Dit vraagt om een flexibele en wendbare IT Directie met een managementteam dat hier flink de schouders onder wil zetten. Een MT dat bereid is op een vernieuwde manier te werken en gewenst en effectief gedrag neerzet. Mannen en vrouwen die het verschil kunnen en willen maken. Die zich onderscheiden door ondernemerschap, daadkracht en lef. Die bouwen aan vertrouwen, verantwoordelijkheid nemen, goed kunnen samenwerken en altijd met discipline voor het eindresultaat gaan. Daarbij gedreven worden door het organisatiebelang èn het klantbelang.

Ben jij de leider die snel schakelt, medewerkers kan inspireren en motiveren, actief de samenwerking opzoekt en als netwerker continue aan de bal is? Weet jij daarbij goed te balanceren tussen de gewenste sturing op output en ruimte voor eigen verantwoordelijkheid? Dan is er een plek voor jou als manager in het team van de Directie IT. Natuurlijk vragen we ook inhoudelijke kennis en vaardigheden van jou die passen bij IT managers van dit formaat. Die weten waar ze het over hebben, en dit in de praktijk samen met anderen weten te realiseren.


Verantwoordelijkheden

In deze rol opereer je samen met de Business Relations Manager als één team voor de totale unit. Je stuurt een aantal scrum teams aan en bent verantwoordelijk voor de operationele dienstverlening van de unit. We zijn op zoek naar een Operational Manager voor de unit Geo- en Vastgoed Informatie en Advies (GVA). Voor de unit IT-GVA is kennis van GEO-ICT en de Omgevingswet een pré.

 

Functie-eisen

Functie-eisen zijn knock-out criteria. Dat voldaan wordt aan de eisen moet duidelijk blijken uit het CV door middel van een beschrijving van de ervaring en werkzaamheden. 

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 26-04-2021 of zo spoedig mogelijk tot en met 26-07-2021 voor 36 uur per week
  • Diploma op hbo -en / -of academisch-niveau
  • Door de kandidaat zélf geschreven CV en motivatie
  • Minimaal 4 jaar ervaring in een vergelijkbare functie in aansturing van een unit verantwoordelijk voor de IT dienstverlening
  • Minimaal 2 jaar ervaring met een organisatie die, als ZBO, wettelijke taken uitvoert en werkt in een breed stakeholderveld
  • Ervaring met het werken in een Agile omgeving, werken met DevOps teams en kennis van SAFE
  • Aantoonbare kennis van GEO-ICT is een pré
  •  

Functiewensen

  • U geeft een beschrijving van aanpak (max. 400 woorden) voor de uit te voeren werkzaamheden gezien het specifieke vraagstuk van het Kadaster (zie ook opdrachtomschrijving en verantwoordelijkheden)
  • U toont duidelijk aan welke wijze de door u geleverde expertise en competenties (soft en hard skills) binnen de geschetste situatie een bijdrage leveren aan te behalen resultaten. (max. 300 woorden) (zie ook Opdracht omschrijving en verantwoordelijkheden)

Uit het CV moet duidelijk blijken op welke wijze en met welke werkervaringen kandidaat invulling geeft aan de functiewensen. 

 

Competenties

  • Resultaatgericht
  • Communicatief sterk zowel schriftelijk als mondeling. Je praat met stakeholders en weet hier de juiste positie in aan te nemen om de wens tot een goed einde te brengen
  • Service- en klantgericht
  • Proactief en initiatiefrijk
  • Teamspeler
  • Analytisch vermogen
  • Je kan werken in teamverband en verbindt collega’s met verschillende achtergronden
  • Je beschikt over goed probleemoplossend vermogen en denkt in mogelijkheden zonder het grotere geheel uit het oog te verliezen

Geschikte kandidaat? Reply ons met de onderstaande informatie

  • CV zonder bedrijfslogo (in Word formaat in het Nederlands, maximaal 3 pagina's A4). In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum (MAAND EN JAAR) van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld. Uit het CV moet duidelijk blijken dat de kandidaat voldoet aan de eisen en wensen.
  • Een persoonlijke en op de aanvraag gerichte motivatie
  • E-mailadres en telefoonnummer kandidaat
  • Tarief (exclusief btw, inclusief reis-/verblijfskosten)
  • FTE beschikbaarheid
  • Geplande vakantie(s)

Wat is onze sollicatieprocedure?

Verstuur jouw sollicitatie online.
Dan nemen wij deze in behandeling!

Jouw sollicitatie wordt beoordeeld door degene van de afdeling. Je krijgt telefonisch of per e-mail een reactie

Vinden we jouw sollicitatie interessant? Dan nodigen we je graag uit voor een kennismakingsgesprek bij ons op kantoor.

Zijn we van beide kanten positief? Dan tekenen we de contracten en gaan we aan de slag! Gefeliciteerd je hebt de U-factor!