Informatieadviseur | Delft

Locatie: Delft Dienstverband: Inhuur

Functie:                                           Informatieadviseur
Startdatum:                                    22-03-2021
Aantal uur per week:                     24 uur per week 
Tarief:                                              € Marktconform
Periode:                                            t/m 3 maanden na startdatum, met optie tot verlenging
Locatie:                                            Delft
Deadline:                                         26-02-2021 08:00
ZZP:                                                 Ja
Aanvraagnr:                                    20210219_08

 

Omschrijving

Voor onze eindklant, de gemeente Delft, zoekt Ultimum een Informatieadviseur voor 24 uur per week. Startdatum: 22-03-2021.

De gemeente Delft is op zoek naar een informatieadviseur Aanschaf en Implementatie Ondermijningstoepassingen die in staat is om de gemeente te begeleiden naar de aanschaf en implementatie van de benodigde toepassingen voor het verbeteren van de gemeentelijke informatiepositie met betrekking tot ondermijning.

 

Werkzaamheden

We zoeken een informatieadviseur met kennis en ervaring op het gebied van de informatievoorziening van Ondermijning.

  • Je zorgt voor de vertaling van het inmiddels beschikbare materiaal (zoals informatie advies, resultaten marktverkenning) naar concrete aan te schaffen en te implementeren componenten. Hierbij rekening houdend met de binnen Delft reeds beschikbare functionaliteit, de informatiekaders èn met de ontwikkelingen die regionaal en landelijk (bijv. VNG) plaatsvinden
  • Op basis van de vertaling stel je een plan van aanpak op voor de implementatie
  • Je begeleidt de aanbesteding van de aan te schaffen componenten en eventueel benodigde dienstverlening door het mede opstellen van de aanbestedingsdocumenten

 

Functie- eisen

Functie-eisen zijn knock-out criteria. Dat voldaan wordt aan de eisen moet duidelijk uit het CV door middel van een beschrijving van de ervaring en werkzaamheden.

  • De aangeboden kandidaat is beschikbaar voor gemiddeld 24 uur per week vanaf 22 maart 2021
  • Minimaal twee (2) jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen vijf (5) jaar als informatieadviseur op het gebied van ondermijning binnen gemeentelijke processen;
  • Afgeronde opleiding op minimaal HBO niveau op het gebied van Informatievoorziening (bijvoorbeeld Informatica of Informatiemanagement)
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen twee (2) jaar van informatievoorziening met betrekking tot de aanpak van ondermijning
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen vijf (5) jaar met adviseren in complexe omgevingen met meerdere belangen

 

Functiewensen

  • In de afgelopen vijf (5) jaar gevolgde opleiding op het gebied van ondermijning
  • Werkervaring in de afgelopen vijf (5) jaar met adviseren binnen een gemeentelijke organisatie
  • Flexibel inzetbaar gedurende de week, binnen kantoor uren
  • Werkervaring in de afgelopen vijf (5) jaar als projectleider van implementatietrajecten van software
  • Ervaring met aanbesteden van producten of diensten op het gebied van informatievoorziening in de afgelopen vijf (5) jaar. Zowel boven als onder de Europese aanbestedingsgrens
  • Werkervaring in de afgelopen vijf (5) jaar als informatieadviseur op het gebied van ondermijning binnen gemeentelijke processen

Uit het CV moet duidelijk blijken op welke wijze en met welke werkervaringen kandidaat invulling geeft aan de functiewensen.

 

Competenties

  • Communicatief sterk
  • Overzicht bewaren
  • Samenwerken
  • Resultaatgerichtheid
  • Flexibel
  • Collegiaal

Geschikte kandidaat? Reply ons met de onderstaande informatie

  • CV zonder bedrijfslogo (in Word formaat in het Nederlands, maximaal 3 pagina's A4). In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum (MAAND EN JAAR) van de werkzaamheden. Uit het CV moet duidelijk blijken dat de kandidaat voldoet aan de eisen en wensen.
  • E-mailadres en telefoonnummer kandidaat
  • Tarief (exclusief btw, inclusief reis-/verblijfskosten)
  • FTE beschikbaarheid
  • Geplande vakantie(s)
  • Persoonlijke motivatie, specifiek geschreven op deze aanvraag
  • Voor deze aanvraag moeten 1 relevante en controleerbare referentie aangeleverd worden in het format: organisatie - naam contactpersoon - telefoonnummer contactpersoon
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Wat is onze sollicatieprocedure?

Verstuur jouw sollicitatie online.
Dan nemen wij deze in behandeling!

Jouw sollicitatie wordt beoordeeld door degene van de afdeling. Je krijgt telefonisch of per e-mail een reactie

Vinden we jouw sollicitatie interessant? Dan nodigen we je graag uit voor een kennismakingsgesprek bij ons op kantoor.

Zijn we van beide kanten positief? Dan tekenen we de contracten en gaan we aan de slag! Gefeliciteerd je hebt de U-factor!