Functioneel Beheerder | Amsterdam

Locatie: Amsterdam Dienstverband: Inhuur

Functie:                                           Functioneel Beheerder
Startdatum:                                    Zo spoedig mogelijk
Aantal uur per week:                     36 uren
Tarief:                                              € Marktconform
Periode:                                           12 maanden met optie tot verlenging
Locatie:                                           Amsterdam
Deadline:                                         28-05-2020 08:00 uur
ZZP:                                                Ja
Aanvraagnr:                                   20200522_03

 

Omschrijving

Voor onze eindklant, de gemeente Amsterdam, zoekt Ultimum een Functioneel Beheerder voor 36 uren per week. Startdatum: zo spoedig mogelijk.

Functioneel Beheer in het cluster Sociaal zorgt voor de stabiliteit en continuïteit van de functionaliteit van de informatiesystemen en/of een keten van informatiesystemen die wordt gebruikt in de uitvoering van bedrijf kritische processen en taken in het domein Werk, Inkomen en Participatie.
Functioneel Beheer vervult hierbij de brugfunctie tussen gebruikersorganisatie en techniek. Initieert en overlegt hiertoe zelfstandig met diverse afdelingen, en ketenpartijen in ontwikkelings- en implementatieprojecten op het vakgebied.
 
Weesp en Amsterdam fuseren. Sinds 1 juni 2019 zijn circa 130 Weesper collega's in dienst van de gemeente Amsterdam. Op een later moment gaan we ook bestuurlijk fuseren, maar niet eerder dan 2022. Tot die tijd bedienen we het Amsterdamse en Weesper bestuur. Per 1 januari voert Werk Participatie en Inkomen Amsterdam de taken voor Weesp uit op locaties in Amsterdam en Weesp. Weesp maakt gebruik van de applicatie Suite4 Sociaal Domein.

 

Werkzaamheden

Als Functioneel Beheerder van de Suites voor het Sociaal Domein fungeer je als ondersteuner van het team bij de uitoefening van de dagelijkse werkzaamheden: Je zorgt voor de afhandeling van telefoonverkeer en e-mail en beantwoordt vragen van gebruikers. Ook bied je ondersteuning bij projecten. Als Functioneel Beheerder inventariseer je de wensen en eisen van gebruikers, projecten, innovaties, wetgeving etc. en zorg je dat volgens afgesproken kaders en richtlijnen nieuwe functionaliteit wordt gerealiseerd en in gebruik wordt genomen. Hij/zij stuurt daarbij functioneel betrokken leveranciers, interne en externe collega's aan en houdt nauwlettend in de gaten of incidenten en problemen adequaat worden afgehandeld door betrokkenen.
Werkzaamheden zullen bestaan o.a. uit:

  • Begeleiden, instrueren en adviseren van gebruikers;
  • Ondersteuning bieden bij implementatie en updates van applicaties;
  • Inrichten en beheren van applicaties;
  • Maken van overzichten en query's;
  • Schrijven van gebruikershandleidingen.

 

Functie-eisen

Functie-eisen zijn knock-outs. Dat voldaan wordt aan de eisen moet duidelijk blijken uit het CV door middel van een beschrijving van de ervaring én werkzaamheden.

  • De kandidaat beschikt minimaal over HBO werk- en denkniveau richting ICT
  • Geef in maximaal 1 A4 pagina aan waarom uw kandidaat de meest geschikte is voor deze opdracht
  • De aangeboden kandidaat heeft ervaring met suites voor het Sociaal Domein, specifiek Suite4Werk en Inkomen. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv
  • De aangeboden kandidaat heeft ervaring met BISL-framework als toepassingsframework. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv


De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 2 jaar geen ambtelijke aanstelling gehad bij de gemeente Amsterdam.


Functiewensen

  • De aangeboden kandidaat heeft ervaring met Topdesk. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv
  • De aangeboden kandidaat heeft ervaring met Cognos. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv
  • De aangeboden kandidaat ervaring met SQL Word 11. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv

 

Uit het CV moet duidelijk blijken op welke wijze en met welke werkervaringen(en) kandidaat invulling geeft aan de functiewensen.

 

Geschikte kandidaat? Reply ons met de onderstaande informatie

  • Tarief (exclusief btw, inclusief reis-/verblijfskosten)
  • FTE beschikbaarheid
  • Geplande vakantie(s)
  • CV zonder bedrijfslogo (in Word formaat in het Nederlands, maximaal 5 pagina's A4). In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum (MAAND EN JAAR) van de werkzaamheden. Uit het CV moet duidelijk blijken dat de kandidaat voldoet aan de eisen en wensen.
  • Persoonlijke motivatie, specifiek geschreven op deze aanvraag
  • E-mailadres en telefoonnummer kandidaat
  • Voor deze aanvraag moeten twee relevante en controleerbare referenties aangeleverd worden in het format: <organisatie> - <naam contactpersoon> - <telefoonnummer contactpersoon>
 
 

​Met vriendelijke groet,​
 
Jan Winters
Resource Manager
   
 

+31 6 51 56 82 67

+31 88 11 89 820

 

Wat is onze sollicatieprocedure?

Verstuur jouw sollicitatie online.
Dan nemen wij deze in behandeling!

Jouw sollicitatie wordt beoordeeld door degene van de afdeling. Je krijgt telefonisch of per e-mail een reactie

Vinden we jouw sollicitatie interessant? Dan nodigen we je graag uit voor een kennismakingsgesprek bij ons op kantoor.

Zijn we van beide kanten positief? Dan tekenen we de contracten en gaan we aan de slag! Gefeliciteerd je hebt de U-factor!