Functioneel applicatiebeheerder | In overleg

Locatie: In overleg Dienstverband: Inhuur

Functie:                                           Functioneel applicatiebeheerder 
Startdatum:                                    01-04-2021
Aantal uur per week:                     10 uur per week 
Tarief:                                              € Marktconform
Periode:                                            t/m 31-12-2021 met optie tot verlenging
Locatie:                                            In overleg
Deadline:                                          25-02-2021 08:00
ZZP:                                                 Ja
Aanvraagnr:                                    20210216_15

 

Omschrijving

Voor haar eindklant, Werkorganisatie Druten Wijchen, zoekt Ultimum een Functioneel applicatiebeheerder voor 10 uur per week met als startdatum: 01-04-2021.

De gemeenten Druten en Wijchen bundelen sinds 1 januari 2018 hun krachten in de Werkorganisatie Druten Wijchen. We bouwen aan een organisatie die het wonen, werken en ondernemen voor de inwoners, ondernemers en (maatschappelijke) instellingen in de gemeenten Druten en Wijchen zo prettig mogelijk maakt. Onze organisatie bestaat uit vijf domeinen met zelforganiserende teams. Binnen de WDW werken wij aan (verdere) harmonisatie van beleid, processen en systemen om onze dienstverlening en bedrijfsvoering te kunnen verbeteren.

Het team Informatiemanagement valt onder het domein Bedrijfsvoering en bestaat uit 15 collega's. Het team informatiemanagement draagt zorg voor de juiste inrichting van systemen en gegevens, zodat resultaat- en procesgericht werken, optimale dienstverlening, besluitvorming en goede samenwerking plaatsvindt.

Van 1 april 2021 tot 1 januari 2022 hebben wij een tijdelijke opdracht. De gemeenten Druten en Wijchen hebben nu nog eigen datadistributiesystemen. Onlangs is een project opgestart om via een Europese aanbesteding tot één datadistributiesysteem voor de WDW te komen.

Totdat de datadistributiesystemen geharmoniseerd zijn en er meer duidelijkheid ontstaat over welk systeem de WDW gaat krijgen en hoe de WDW het beheer daarvoor structureel ingeregeld gaat worden, is inhuur nodig op de functie van functioneel applicatiebeheer.

 

Verantwoordelijkheden 

Als applicatiebeheerder verricht je onder meer onderstaande werkzaamheden. Je zet daarbij in op een goede samenwerking en inhoudelijke afstemming met collega’s binnen de Werkorganisatie en met ketenpartners.

Wij zoeken een kandidaat die bekend is met het programma Civision Makelaarsuite van PinkRoccade en ervaring heeft met applicatiebeheer hiervan en alle, daarbij behorende werkzaamheden voor de afdeling Informatiemanagement.

  • Je bent verantwoordelijk voor het beheer van de MakelaarSuite (MKS)
  • Je hebt inzicht in en houdt toezicht op het bestaande berichtenverkeer (digikoppelingen en ander berichtenverkeer)
  • Je ziet toe op een uitstekende kwaliteit van de gemeentelijke data (gegevens) van gemeente Druten
  • Je gebruikt hiervoor de ondersteunende programma's en beschikbare overzichten zoals o.a. MKS Toolkit
  • Je bewaakt en beheert de gegevensstromen en koppelingen met aangesloten informatiesystemen en landelijke systemen/voorzieningen

We verwachten verder dat je meebeweegt met de ontwikkelingen binnen het team en in onze organisatie. Dat betekent onder meer dat je binnen de duur van deze opdracht werkzaamheden oppakt die in het verlengde liggen van bovengenoemde werkzaamheden of (project)werkzaamheden die het team informatiemanagement betreffen. Denk aan het adviseren bij - en helpen implementeren van - koppelingen met de Makelaarsuite als onderdeel van lopende projecten.

 

Functie- eisen

Functie-eisen zijn knock-out criteria. Dat voldaan wordt aan de eisen moet duidelijk uit het CV door middel van een beschrijving van de ervaring en werkzaamheden.

  • De kandidaat is inzetbaar van 1 april 2021 tot 1 januari 2022 voor gemiddeld 10 uur per week
  • De kandidaat heeft minimaal een relevante Mbo-opleiding. Dit kan de kandidaat aantonen door diploma’s en/of door het benoemen en uitleggen van de functies die je hebt uitgevoerd
  • De kandidaat heeft ervaring met het beheer van het programma Civision Makelaarsuite en gegevensuitwisselingen met verschillende voorzieningen en applicaties. Een toelichting is vereist
  • De kandidaat heeft minimaal 3 jaar werkervaring als functioneel applicatiebeheerder. Een toelichting is vereist

 

Functiewensen

  • De kandidaat heeft ervaring met het beheer van het programma Civision Makelaarsuite en gegevensuitwisselingen met verschillende voorzieningen en applicaties. Je kunt dit aantonen met een kernachtige omschrijving. Een toelichting is vereist

Uit het CV moet duidelijk blijken op welke wijze en met welke werkervaringen kandidaat invulling geeft aan de functiewensen.

Geschikte kandidaat? Reply ons met de onderstaande informatie

  • CV zonder bedrijfslogo in Wordformaat, in het Nederlands en maximaal 4 pagina's A4. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum (MAAND EN JAAR) van de werkzaamheden. Uit het CV moet duidelijk blijken dat de kandidaat voldoet aan de eisen en wensen. 
  • E-mailadres en telefoonnummer kandidaat
  • Persoonlijke motivatie, specifiek geschreven op deze aanvraag (maximaal één A4)
  • FTE beschikbaarheid
  • Geplande vakantie(s)
  • Tarief (exclusief btw, inclusief reis-/verblijfskosten)
  • Minimaal 1 relevante referentie
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Wat is onze sollicatieprocedure?

Verstuur jouw sollicitatie online.
Dan nemen wij deze in behandeling!

Jouw sollicitatie wordt beoordeeld door degene van de afdeling. Je krijgt telefonisch of per e-mail een reactie

Vinden we jouw sollicitatie interessant? Dan nodigen we je graag uit voor een kennismakingsgesprek bij ons op kantoor.

Zijn we van beide kanten positief? Dan tekenen we de contracten en gaan we aan de slag! Gefeliciteerd je hebt de U-factor!